2013. február 17., vasárnap

Come BaCk

És a nagy visszatérés.Lássuk csak mi változott amíg hanyagoltam az írogatást:
              *tény, hogy év végén érettségizek angolból
              *megtaláltam a tökéletes B-tervet
              *a szülinapom vészesen közeledik
              *megszerettem a táncolást mikor túlestem egy őrületesen jó gálán :)

Mióta visszajöttünk Olaszországból állandóan azon kattognak a kerekeim, hogy hogyan juthatnék vissza. Elképesztő az a világ, pozitívan állnak, mindenhez , tudják élni az életet... és nagyon vicces emberek. Egyik este fáradtan üldögéltünk és jókat beszélgettünk. Hirtelen azon kaptam magam, hogy egy komplett ruhatervet vázoltam fel magam elé.
És megszületett PLAN B

Azóta egyfolytában jobbnál jobb tervek lebegnek a lelki szemeim előtt. Fejembe vettem , hogy nyáron megpróbálok néhányat megvalósítani, ha jól sikerülnek a próbálkozások akkor talán tovább is lépek. Gondolataimban, már a saját márkámat is láttam magam előtt :))) , de ne ugorjunk ennyire előre, mert annak sosincs jó vége. Mindenesetre nagyon izgatott vagyok...



Lássuk csak szülinap... hát tartok tőle, hogy mi lesz belőle, félek, túl jónak képzelem el ,amiből semmi jó nem sül ki, de ez majd csak március 5-én fog kiderülni.

Az utóbbi időben sokat kattogok egy bizonyos fiún, egyszerűen nem vagyok hozzászokva, hogy valami nem fekete-fehér. Már elég régóta megy a huzavona(1-1,5 éve). Nem tudom, hogy mit kéne éreznem. De azt tudom, hogy már elmúlt az a gyomorszorító érzés, olyan mintha a legjobb barátom lenne. Mellette nem kell a határaimra figyelnem, bármiről tudunk beszélgetni, úgy hogy egyáltalán nem jövök zavarba. Egyszerűen hihetetlen... :)


xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése