2012. augusztus 21., kedd

RéSzeG??

Hát igen , túl vagyunk a régóta várt augusztus 20-án. Egy bizonyos pontig fergeteges volt a nap, tényleg teljesen hibátlan volt. Sok sok jó dolog történt. Pl .: ugráltam az ugrálóvárban 16 évesen a 3 évesek közt, táncoltam rengeteget, felvonszoltak a színpadra, amitől eddig nagyon féltem, de olyan váratlan volt, hogy szinte reagálni sem tudtam..., a hangom teljesen elment a sok "énekléstől" és olyan hihetetlen adrenalin túltengésem volt , mint amit még nem éreztem.
Nagyon fontos megemlítenem , hogy ezt nem az alkoholnak köszönhetem, ugyanis az az 1 korty whisky-kóla nem hiszem, hogy ilyen hatással volt rám. Mást pedig Nem ittam.
Gondolom, felmerült néhány emberben, hogy mi tudja ezt a képet elrontani? Egyetlen rövidke mondat egy nagyonnagyon jó baráttól elég volt ehhez: "B+, te részeg vagy???" Na hát igen, aki egy kicsit is ismer az nem kételkedik sosem az én józanságommal kapcsolatban. Ez olyan övön aluli ütés volt, ami tönkre vágta azt a soksok jó pillanatot, amit szerzett nekem eddig. Persze akinek elmeséltem a történteket mind azt mondják, hogy az illetőből csak az alkohol beszélt. Ezt én persze elismerem, de az az arc beleégett az elmémben, akárhányszor Rá gondolok.(És elég sokat boncolgattam már a témát)
Ami pedig a slusszpoén, hogy akármennyire megbántott és haragszom rá és megfogadtam , hogy egy ideig nem beszélek vele ,mégis átkozottul hiányzik...

U.I.:

Nem a legjobb, de a legemlékezetesebb...;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése